Dags för lugn och ro

Ja vad ska jag säga...
Var ju till vårdcentralen idag, och mina förväntningar på det besöket var ju inte så stora.
Och jag vet väl egentligen inte om jag blev överraskad eller inte, men efter att pratat en stund med läkaren och svarat på hennes frågor, så konstaterade hon att jag måste vila.
Jag vet inte vad jag ska känna inför det. Jag förstår ju innerst inne att jag måste göra nåt som bryter av, för det blir ju  inte bättre av sig självt. Men min lojalitet får sig ju en knäck...grymt dålig tajming.
Men som jag har sagt tidigare, så har jag ju världens bästa chef, hon är alltid så förstående och omtänksam.
Så nu väntar promenader i förhoppningsvis härligt vårväder, vila, lugn och ro.


Kommentarer
Postat av: Ankie

Hoppas att du mår bättre snart kram

2008-05-08 @ 07:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0