De säger att hoppet...

...är det sista som överger en. Men nu är hoppet ute...
Nästa säsong av elitserien får Timrå klara sig utan Riku Hahl, visserligen ganska väntat, men besvikelsen är ju inte mindre för det. Och risken finns att besvikelsen blir om möjligt ännu större, för blir det så att han väljer Frölunda...ja du... Det är väl nu jag ska börja tänka att det bara är hockey, det är inget att bli förbannad över, men ja, det är svårt att vara rationell ibland...:)
Herr Lindqvist, tillika sportchef, hävdar att ingen är oersättlig, det må vara sant, men det handlar inte om bara ett bortfall, halva laget från förra säsongen är borta... det är nog dags att börja gnugga geniknölarna nu!

Att Regin försvinner är väl oxå ganska väntat, men där lever hoppet fortfarande... Jag personligen kan nog tycka att han bör vänta en säsong till innan han beger sig till NHL, men vad kan jag?!
Jag håller iallafall tummarna för att han blir kvar!
Om inte annat för att han är så söt...*ler*... ung, ja jag vet, men man kan väl vara söt ändå?! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0