Det gick inte att stoppa tiden...

...idag fyller jag 30!
Dagen jag har fruktat i nästan 4 år är här, och vet ni, det känns faktiskt helt ok!
Jag är faktiskt glad att jag inte är 20 längre... tänk vad jobbigt att behöva gå omkring och slänga sig med ord som; rockar fett, öh, typ och jag ba´  och du äger... Och vore jag 20, så skulle jag tycka att det finaste jag kan ta på mig när jag ska ut på stan, är ett par mysbyxor?!

Iallafall, imorse blev jag väckt av sång och gitarrspel, och jag tror väl aldrig att jag har haft så lätt att vakna som då! :) Nova och Markus sjöng, och Neo spelade på gitarr. En tårtbit med ljus i hade de oxå med sig... och två paket från barnen. Ett jättefint halsband och en mugg.
När jag hade öppnat båda paketen så säger Nova; Pappa, du lurade mig! Då visade det sig att Markus inte hade vågat tro på att Nova kunde hålla en hemlis, och sagt att de hade köpt något annat. Hon blev riktigt sur, och lite orättvist behandlad kan jag nog tycka, hon kan hålla hemlisar! Ja någorlunda bra iallafall! :)

Ja nu väntar iallafall en lugn dag, och imorgon kommer det lite besök.


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis på födelsedagen!

2008-05-09 @ 09:07:04
URL: http://killmamman.blogg.se/
Postat av: Åsa

GRATTIS go gumman!!

Du ÄR världens bästa mamma till dina barn =)

Och världens bästa kollega också som jag snart kommer förlora till H-E =) suck

Hoppas du kommer in sen.. miss U !!!!

2008-05-09 @ 10:11:40
Postat av: Lena

GRATTIS på födelsedagen Puman ;o), hoppas du får en underbar födelsedag för det är DU verkligen värd! Kram Lena

2008-05-09 @ 10:29:12
Postat av: Maaa´kus

Hahaha! Hon kan ju knappt hålla en hemlis. Men det är väl bra det?! Hoppas din dag fortsätter lika bra. Laav joo mens the pär koks!

2008-05-09 @ 15:11:55
URL: http://neanderthal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0