En klump i magen och ett konstigt humör.

Enligt Winnerbäck så kallas det tvivel, men det har jag svårt att tro.
Vad har jag att tvivla på? Ja det skulle ju vara mina egna förmågor då, eller kanske snarare kvalitéer. Enligt min man och en gammal vän, så har jag inga kvalitéer, inte som de har hittat än iallafall. M brukar säga; Det är tur att du är snygg iallafall!
Men varför ska man visa allt på en gång för?! Jag kan väl få hålla på min kvalitéer lite?! :)

Hur som helst, klumpen i magen och det konstiga humöret har nog dessvärre inte med tvivel att göra.
Jag önskar bara att det fanns nån som kände mig bättre än vad jag känner mig själv. Jag vet, det är ju omöjligt, men vad det skulle underlätta.
Jag får ofta höra att jag är som en öppen bok, men jag har nog lösenordsskyddat några av sidorna i boken.
Och snart är det helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0