En ljusnande framtid :)

Igår fick jag äntligen beskedet jag har väntat på; Jobbet är mitt!!!
Jag trodde inte att det var sant när de ringde och erbjöd mig jobbet. När jag hade jublat klart så frågade hon försiktigt; Jag antar att du tackar ja? Hahahaha....
Skojar du att jag gör!?! Kan inte bli bättre. Jag får jobba med H-E igen, jag har ett jobb som kräver enormt med eget ansvar, och lönen... jorå, helt ok. :)

Så den 2 juni är det dags, då får bilen ta svängen om hamnen först... Jag är så otroligt spänd av förväntan! :)
Tjohoooooo!!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis på 30-års dagen och till jobbet!!!!!



Va skojjigt, när börjar du? Mår du inte bra så du är hemma?



/Susanne

2008-05-12 @ 12:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0