En suck av lättnad

Vilken pärs!
Efter en kväll och en natts grubblerier så hade jag bestämt mig, och nu är det gjort och jag är jättenöjd! Och det verkar som att fler med mig oxå tycker det, så nu kan jag slappna av! :) Tack alla!

Imorgon är min sista dag av vila, på torsdag väntar allvaret igen. Det ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet och få lite rutiner igen, jag hoppas bara att det funkar...vill ju inte förvandlas till lipsill igen.
Och snart är det äntligen dags att börja mitt nya jobb, som jag ser fram emot nåt otroligt mycket! Det känns som en verklig utmaning och kommer att innebära mycket eget ansvar, och ja, jag tror att det kommer att passa mig som handen i handsken!
Jag går mot en ljus tid, på många sätt och vis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0