Håll i hatten

Idag var jag uppe med tuppen....ja om tuppen inte vaknar förrän kl 7 iallafall! :)
Kände mig full av energi, så jag tänkte; Idag ska det promeneras. Och för att göra två flugor på smällen, så sa jag till barnen att vi skulle cykla till dagis, och då blev man ju poppis direkt. Men min popularitet dalade kraftigt efter ett bråk med Nova om vilka skor hon skulle ha på sig...
Men men, vi kom till slut iväg iallafall. Efter att ha lämnat de på dagis så cyklade jag hem igen för att sedan bege mig ut på den efterlängtade promenaden.
Med Alice Cooper´s Poison vrålandes i mina öron så stegade jag iväg med lätta steg.
Men det blev ingen långpromenad idag, en halvtimme fick räcka. Gammal som man har blivit så hade jag ont i höften, vilket inte bidrar till att överdriva promenadtiden.
Men jag kom mig ut idag iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0