Härlig känsla

Hela morgonen har jag legat och försökt vila, men icke sa Nicke. Så fort jag har slagit igen mina klarblå så har antingen telefonen ringt eller hojtat om sms. Men vad gör väl det?!
Det är ju underbart att känna att det finns folk som tänker på en och vill gratulera till att jag har tagit ett steg närmare pension! *ler*
Nä, riktigt så drastiskt är det faktiskt inte, men kul är det iallafall med alla som har ringt eller hört av sig på andra sätt.

Ett stort tack till er alla, det känns som att det här kommer att bli en riktigt bra dag! :)


Och ett stort tack till mina barn för det fina halsbandet som jag fick imorse!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad fint det var halsbandet.. =)

Klart att vi tänker på dig gumman!! Du är en värdefull vän för oss förstår du vell ? blink

kram på dig

2008-05-09 @ 12:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0