Idag är det dags för barnkalas

6 stycken av Nova´s dagis-kompisar kommer på kalas idag. Så nu är vi i full färd med att röja upp, planera och ordna... Funderade ett tag på att rymma, men sen kom jag att tänka på att det kanske inte ser så bra ut om jag lämnar M helt åt sitt öde med 8 barn och en massa föräldrar, så jag övergav de planerna och tog en paus istället bara!

På ett födelsedagskalas så är det ju vissa saker som är obligatoriska; glass/tårta i stora lass, lekar och den avslutande godispåsen, som då helst ska förtjänas genom ett lyckat fiske.
Personligen så tycker jag att fiskdamm är asjobbigt/astråkigt...så nu överväger jag att anordna en skattjakt istället, men risken är ju stor att jag med min dåliga fantasi lyckas göra en skattjakt som är om möjligt ännu tråkigare än en fiskestund.

Ja jag återkommer under eftermiddagen med uppdatering om hur det gick. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0