Jag är nykär!

Den här dagen har verkligen gått på löpande band. Anhalt efter anhalt har avverkats, och nu när det är dags att summera dagen så kan jag bara konstatera att det har varit en bra dag!
Fick en liten stund med Isaac hemma hos mamma och pappa, men han var inte så jättenöjd idag, och jag tycker att han börja driva det här med att jag hör dåligt liiiite för långt nu, för så gammal är jag inte! Men han är min favorit ändå! :)

Efter lite kaffe och tårta hos mamma och pappa var det dags att bege sig till Birsta för att inhandla en morsdags-present till svärmor, Markus är ju inte känd för sin framförhållning precis. Så medans han letade en present, så letade jag en ny väska... och jag fann kärleken på första försöket! Jaja, jag är lättfotad, men så var det.

Här är den på bild, men den gör sig bättre i verkligheten..:)



Hos svärmor & co vankades det middag och lite vin... och årets varmaste dag lyckades vi tajma in oxå, så det blev middag utomhus, riktigt skönt!
Till efterrätt blev den en jordgubbs-rabarber-paj, och den, var alldeles för god för mitt eget bästa! Mmmmm!!

Jag vet inte om Metha var rädd att vi (jag och Therese) inte hade blivit uppvaktade idag, men vi fick iallafall en varsin blomma av henne, jättefin! Men jag misstänker att det bara var för att hon är som hon är, snäll och omtänksam, som vi fick den.
Fin var den iallafall, eller hur?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0