Jag, enligt stjärnorna

1. Jag är förälskad i Markus...(*ler* No shit Sherlock!)

2. Jag är spontan och älskar kyssar och uppmärksamhet från den jag älskar. (Men vem gör inte det?)

3. Jag har en massa kärlek i att ge i de förhållanden jag får under mitt liv. (Absolut!)

4. Jag har ett starkt kärleksförhållande som kommer att hålla länge och minnena kommer att vara för evigt. (Det är ju föhoppningen iallafall)

5. Mitt liv kommer att ta en ny vändning, men det kommer att vara det bästa för mig och jag kommer att vara glad över förändringen. (Ingen högoddsare direkt!)

6. Carola är min bästa vän. (Återigen, no shit Sherlock!)

7. Jag kommer att ha 7 nära vänner under mitt liv. (Spännande, det finns några platser kvar att fylla)

8. Jag är en tillbakalutande och avslappnad person. (Jo, det stämmer nog)

9. Jag är spontan och kan t o m lida för att göra andra tillfreds. (Hmmm...nogrannt planerat spontan...finns det nåt sånt?)

Men men, that´s me, i ett nötskal enligt stjärnorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0