Jag hatar verkligen...

..päckliga människor, så jag är inte sååå himla nöjd just nu. Jag har nämligen själv blivit en av dessa veka människor som jag skyr som pesten.
Idag var min första arbetsdag, och jag tänkte; Äh, det är väl inga problem, jag åker in och tar det lugnt, jag behöver inte göra många knop. Men redan i bilen på väg in till jobbet så började hjärtat rusa.
Sen följde två timmar möte, och under tiden så började stickningarna i händerna infinna sig...
Jag kunde bara konstatera att jag är en vek människa.
Efter ett snabbt samtal med min chef så stängde jag av datorn och begav mig hemåt igen...känner mig så himla frustrerad just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0