Just shoot me

02.30: En het kille smyger sig ner i sängen bredvid mig...och nej, det var inte M...när han kom och la sig har jag ingen aning om. Nä, det var Neo som kom...fram med tempen; 38.9 graders feber, fortfarande. Efter det väntade ca 1 timmes snurrande i sängen innan han somnade om. Själv hade jag oxå svårt att somna om, bihålorna värkte så jag trodde att ansiktet skulle explodera. Och det är väl i det stadiet jag fortfarande är...Svårt att förklara för Neo som i det närmsta sitter och hoppar på mig och vill att  jag ska leka boll med honom...svårt att förklara för honom att den där visselpipan han har i halsen gör jätteont i mammas öron och huvud... Men hans leende från öra till öra får mig ändå att tvinga fram ett leende, trots att varje rörelse hotar utlösa bomben som ska spränga mitt ansikte... *suck*
Idag är ingen bra dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0