Min prinsessa blir 5 år idag

Imorse var det så dags igen för lite skönsång i vårt hus, och det blev mycket lyckat, då vi lyckades smyga så pass att hon inte vaknade förrän vi var inne i hennes rum.
Hon började slita i paketen innan hon ens hade fått sömnen ur ögonen! :)

Och tårta direkt på morgonen, vad är det för lyx?! Det är väl tur att man bara fyller år en gång per år. Och på tal om tårta, hon vann en fototårta i Dagbladet idag, så den ska vi ringa och beställa sen.

Nova har länge pratat om att hon vill att jag ska vara på dagis med henne nån dag, och vilken dag skulle passa bättre än på självaste födelsedagen?!
Så Markus for och lämnade barnen på dagis medans jag gjorde mig iordning, så en liten stund före frukosten så dök jag upp där, och jag överdriver inte om hon hade hakan vid knäskålarna! :) Jag vet inte hur många gånger hon har sagt; Vad kul att du är på dagis med mig mamma!

Hon blev ju även uppvaktad på dagis, precis som en prinsessa ska uppvaktas.



Det var jätteroligt att få vara med henne där idag!

Nu väntar lite vila...

Kommentarer
Postat av: Maaa´kus

Fy faan vad fin jänta är!!! Älskar dig!

2008-05-14 @ 13:05:23
URL: http://neanderthal.blogg.se/
Postat av: Farmor

Vilken vacker prinsessa 5 år idag!

Förstår att mamma och pappa är stolt.

2008-05-14 @ 13:10:59
Postat av: Mormor

lika fin som mamma var när hon var 5 år!!

2008-05-14 @ 15:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0