Monday morning...ok, bara måndag då! :)

Markus (som har semester idag) frågade när jag klev upp kl 11; Har du verkligen sovit ända tills nu??
Jaaaa, svarade jag och funderade över vad det var för något konstigt med det?! Hur skönt som helst ju!! :) Han hade tydligen varit in för att kolla om jag fortfarande andades...?! Hahahaha... Jag tycker att han borde känna mig efter de här 10 åren, men icke! :)

Igår kväll var jag väldigt kluven i hur jag skulle göra med jobbet idag... Jag har mått bra de senaste dagarna, men jag mådde ju även bra i torsdags innan jag åkte till jobbet... Jag bestämde mig iallafall för att avvakta samtalet från min läkare i eftermiddag, och se vad hon säger. Jag skulle vilja jobba de här sista dagarna innan jag byter jobb, men ja, vi får se hur det går.

Känner mig lite göra-sugen idag, så nu ska jag försöka ta mig för något... Ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0