Några mer eller mindre kända tattoos

Många frågar; Men varför?? Och en del har faktiskt mer eller mindre idiotförklarat oss...
Men jag ser ingen anledning till att behöva försvara mig, det är min kropp och jag gör vad jag vill med den!

Här är iallafall mina, och några andra kända tatueringar! :)


Först mina då:

None

Markus tatueringar:



Och så allas vår Johan´s:




Det saknas ju en i den här skaran, och jorå, det finns en tatuering på henne oxå, trots att jag saknar en bild på den... efter mycket påtryckningar om att även hon ska bege sig till tatueraren igen så har hon tagit ett stort beslut; hon slår oss alla på fingrarna, hon ska nämligen... skaffa tå-ring! Och det, kära vänner, är inte ett beslut som man tar över en natt bara... Nä, det ligger moget övervägande bakom det beslutet, och jag stöder henne till 110%! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0