Nervös man

För en liten liten stund sen hade jag en samtal med min man. Eller samtal och samtal...

-"Åh gud vad bra att du ringer, jag har väntat på ditt samtal!"

Sen satt han och hyperventilerade i en kvart, och nånstans mellan andetaget så fick han fram att han var svettig i händerna. :)
Jag försökte lugna honom med att det inte är hela världen, den går att dölja och han själv ser den ju aldrig! :) Och sen att jag tycker att det är riktigt riktigt snyggt, tror jag inte att han la på minuskontot...
Fast i grund och botten så sitter nervositeten bara i att han är rädd för smärtan...moaaahhaahahaa Men det finns ju faktiskt tjejer som har klarat av att tatuera sig på ryggen...;)

Iallafall... när vi lade på så skulle han börja bege sig... och så skulle han vråla av sig lite... så om ni hör ett vrål som vittnar om total rädsla...japp...då är det min man! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0