Nyss hemkommen

Idag har Markus planerat övertid, vilket då innebar hämtning av kidsen för mig.
Men eftersom jag är lite smått sällskapssjuk så bjöd jag in mig och barnen på middag hos J & C, och det gick ju som vanligt jättebra, ja sa de iallafall! :)
Sagt och gjort, jag hämtade kidsen och begav mig till Solvallen, jag tror att de kallar den så... och visst, solen sken, men fasen vad kallt det var! Jag ångrade genast valet av mina highwater jeans.
Vi släppte ut vilddjuren ( läs barnen) på grönbete, och själva satte vi oss och surrade, så som bara vi kan! :)

Vi hann med både middag och fika innan det var dags att åka hem och slänga lortgrisarna i badet, och det är där de sitter i skrivandets stund.

Tack J & C för god mat och trevligt sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0