Old news

Igår skyltade så Aftonbladet med övergången, Regin är klar för Ottawa Senators...*suck* Än är det inte för sent att ändra sig angående årskortet inför nästa säsong... eller är jag för mycket medgångssupporter då?? Förmodligen.
Men jag vet ju att jag kommer att lösa ett nytt kort oavsett, så vem försöker jag lura egentligen?
Men jag kan inte låta bli att tycka att han borde ha stannat i Sverige ett år till.

Jag läste en insändare i tidningen idag...Insändaren tippar att Sanny kommer att spela i Frölunda efter nyår.... hmm... i mina öron låter det helt sjukt, men hockeyvärlden är helt uppenbart helt sjuk, så vem vet...vi får se efter nyår!
Nu väntar jag med spänning på att TIK ska börja presentera lite nyförvärv...eller blir det inga?! Juniorer i all ära... men fram med lite meriter tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0