Rykte, dementi och bekräftelse

Det finns nog ingen som har undgått ryktet om den lilla 3-åringen som försvann från sina föräldrar i Birsta City och när de hittade henne på en herrtoalett så var hennes hår avklippt?!

När jag fick höra om det så gick det kalla kårar genom kroppen på mig, och man undrade ju; Var det verkligen sant, och vad hemskt isåfall! Barnen blev försedda med en löplina som inte var längre än en halvmeter. Mina barn ska inte försvinna i Birsta City.

Funderingarna och spekulationerna kring det här har ju varit många; varför stod det inte i tidningen, hur hade det gått till, folk har ju faktiskt varit där när dörrarna ut blev låsta...
Men det dröjde inte länge förrän en dementi dök upp i tidningen; Det var en skröna! En hörsägen!
Puh! Man andades ut...dåren finns inte i trakterna. Men man hade ju en fått en liten varning om att man måste vara vaksam, tro inte alla om gott!

Men vad gör man nu, när det finns en vakt, som hävdar att allt det här är sant, men att det hände inne på IKEA????

Kommentarer
Postat av: Ankie

Visst är det läskigt? En tjej jag jobbar med vidhåller att det faktiskt är sant... Hennes mans arbetskompis frus kompis,hängde du med? :-), är tydligen mamma till barnet som försvann.. Vet inte vad man ska tro.

2008-05-14 @ 15:31:11
Postat av: Anonym

Ja jag har oxå hört av folk som känner folk som känner föräldrarna...:) Men helt klart, man lär hålla koll på ungarna!

2008-05-14 @ 16:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0