Så j*vla vidrigt

När vi kom hem från J & C efter att ha suttit och myst i deras kök med en kopp kaffe (ja om man bortser från deras vuxenmobbing angående mitt ticks), så var båda katterna ute på gården. Hilding såg mer vild än tam ut, och ganska snart såg vi varför...en liten näbbmus hade fastnat i klorna på honom. Jag har alltid trott att katter inte äter näbbmöss, de bara fångar de och sen lämnar de musen i stort sett hel.... Så vi samlades ju runt Hilding för att kunna forsla bort musen... Men Hilding ville annat, så när jag såg att tuggorna inte var bus, utan att han avsåg sätta i sig musen, så försökte jag få bort barnen därifrån. Nova följde med, men Markus och Neo blev kvar, och blev vittne till hur katta-f*n satte i sig den stackars musen i två tuggor, sen var det bara svansen som stack ut....
Usch!!! Det blir en lång kväll ute för honom ikväll, och att gosa innan vi somnar, det kan han fet-glömma!!!!



Ungefär  så här såg han ut, fast med en mus i munnen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0