Sanslöst eller bara avundsjuka?

Jag kan för mitt liv inte förstå, hur nån människa kan göra sig förtjänt av 6.2 miljoner i månaden, absolut inte inom fotboll, eller nån annan idrott heller för den delen. Det är en sjuk värld vi lever i...
Men nån/några verkar tycka att Svennis är värd de pengarna... och då är det ju faktiskt inte han som gör målen, det är inte han som gör räddningarna som kanske leder laget till seger...
Nä, jag är inte insatt för fem öre i fotboll, men det spelar ingen roll vad ni säger, ni kan aldrig få mig att tycka att nån idrottsman överhuvudtaget är värd de pengarna.

Man skulle ju kunna driva diskussionen hur långt som helst, det finns ju idrottsmän på närmare håll, och som inte alls är i samma lönekategori, men likväl kan tyckas vara överbetalda...
Eller är det bara jag som är avundsjuk på att de tjänar en massa kosing på att göra något som de älskar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0