Sent omsider...

Inte ett enda inlägg och klockan är 20.02. Det är ju riktigt dåligt, sorry!
Men jag låg nog i sängen till kl 11, eller var det kanske inte så sent..? Ja, det spelar väl kanske ingen roll.
Markus har oxå varit hemma idag, snorkråka i näsan. Så när jag hade kommit till liv, så begav vi oss till Birsta för att inhandla morsdagspresent och lite mat.
Sen for vi och hämtade barnen från dagis och gjorde iordning middag lite snabbt, ja så snabbt som familjen Reis (läs Markus) kan iallafall.
När vi hade fått i oss maten så överraskade vi barnen med att åka till badhuset och bada. De älskar ju att bada... och vi hade en riktigt trevlig stund tillsammans.

Mindre trevligt var samtalet med min bror, då jag fick veta att min farmor är riktigt dålig igen, och ligger på sjukhuset. Det är väl  tur att djungeltelegrafen fungerar i dessa moderna tider, så att man får veta när det händer nåt.

Kommentarer
Postat av: malin

alltså...det där med farmor/mormor är för förvirrande. Hon får heta ummamomma (som jag eller maria sa när vi var små), okej?

2008-05-23 @ 22:01:43
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0