Singing-bee

Aktivitetsdagen är nu undanstökad, och det gick faktiskt ganska bra. Jag krattade lite, så även jag har alltså bidragit i år, men det var väl kanske mest för att jag skulle slippa vara social...:) Men jag kom inte undan helt... Magda kom och tackade för senast och berättade att Olle hade varit jätteimponerad av skattjakten som jag anordnade på Nova´s kalas, så det var ju kul att höra att man kan roa 5-åringar iallafall! :)
Sen var det lite småprat här och där, men ja, det gick ganska bra.

Så var det då dags för Nova att uppträda, och det gick ju jättebra! Hon var såååå himla duktig, det gjorde nästan ont i hjärtat... :)

Inte den bästa bilden, men ja, det är alltid nåt! :)




Efter middagen hade Markus bjudit hem pappa på kaffe, och han stannade en bra stund, riktigt trevligt!
När han hade åkt hem strandade jag i soffan, och där har jag huserat hela kvällen...och nu är det dags att masa kroppen till sängen, så god natt!


Kommentarer
Postat av: malin

naaw, gosegull! :D

2008-05-22 @ 23:11:52
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0