Sjörövarfabbe i egen hög person

Nu så är det överstökat! Och Nova är jättenöjd!
Alla bjudna barn kom, och de hade jätteroligt! Inte en enda incident på två timmar...största missödet var nog att jag inte hann med att fika, det är mer att göra än vad man tror.
Men riktigt så synd var det inte om mig, för efter att barnen hade fikat så försvann ju de iväg för att leka, så då slog jag ner stjärten ett tag jag oxå.
Det var tre föräldrar som stannade kvar, och det kändes ju väldigt lagomt.
Sen när klockan slog 16 så reste de sig som på given signal och samlade ihop sina barn och deras godispåsar, (som jag i form av sjörövarfabbe hade lotsat barnen fram till) (sjörövarfabbe fanns nog kanske bara i mina tankar) och sen var det tack och hej.
Så för att sammanfatta; Ett väldigt lugnt och trevligt kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0