Sköna maj...

Det brukar iallafall kunna vara så, men inte i år. Har precis varit ute på en promenad, och trots att jag tyckte att jag överdrev när jag klädde på mig, så skulle det visa sig att jag ändå hade för lite kläder på mig.
Nä, rätt klädsel idag, och de senaste två veckorna för den delen, hade varit täckjacka, luva och vantar...
Skönt iallafall med en liten promenad...tog en sväng förbi brorsans nya hus som de flyttar in i första juni. Det ska bli riktigt roligt att få de lite närmare...så enkelt att bara ta en promenad bort och kanske få en kopp kaffe och lite mystid med Isaac.

Nu ska jag sno in mig i filten och försöka få tillbaka värmen i kroppen, ha en bra kväll så länge!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Tack så hemskt mycket tjejen =) va glad jag blir. Ja dessa små fjortis bloggar som toppar listorna är ju bara patetiska! Hoppas du har en underbar kväll!

2008-05-20 @ 20:14:32
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för din kommentar på mitt inlägg - fortsätt gärna läs! /ganskagay.blogg.se

2008-05-20 @ 23:49:25
URL: http://ganskagay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0