Slutplädering

Idag fick L-H och Sara nycklarna till sitt nya hus, så jag trampade bort för att stilla min nyfikenhet. Summa summarum; ett väldigt litet, men mysigt hus! Köket har potential att erbjuda trevliga kaffestunder. Men när det blir dags för toabesök så får de finna sig i att antingen visa upp sin bäddade/obäddade säng, eller ta mig i hand och följa mig ned i källaren. :) Men vilket som blir säkert alldeles utmärkt! :) Och Isaac har lagt beslag på husets finaste rum, men det är han ju värd! :)

När jag kom hem igen hade Mogge med tillbehör infunnit sig, så då var det dags för en kopp kaffe och lite kladdkaka prydd med en massa hallon, med tillhörande grädde, självklart! :)
Trevligt med lite besök...

Nu väntar soffan för lite avkoppling innan det är dags för bingen... Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0