Snart är det klippt

Kl 9 är det dags, då blir långt kort...
Av någon oförklarlig (?) anledning så skakar mina händer... kommer jag att ångra mig? Förmodligen...
Men jag har ju varit sugen på det här så länge nu, så jag måste ju bara prova... eller måste jag verkligen det? *suck* Jag önskar att man kunde få se hur det skulle se ut....innan...
Det var 10 år sen jag hade kort hår sist... 10 år... och innan dess var det nog 15 år...
Åååååååhhhh.....
Hur man än vrider och vänder på håret, upp och ner, bara för att försöka bilda sig en uppfattning, så funkar det inte...

Kommer jag att ångra mig????

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hoppas du vågade! :) En sån här förändring kan vara början på något nytt...Kramis!

2008-05-20 @ 09:10:15
Postat av: Åsa

Tja gumman.. du måste visa resultatet av klippningen =) Ikväll är det min tur.... men jag fegar ur och tar en enkel toppning =)

2008-05-20 @ 10:55:35
Postat av: Maaa´kus

Nu borde du vara hemma!! Visa garnet, Visa garnet, Visa garnet, Visa garnet!!! Vi vill se - Frugans garn!



Ge mig ett F

ge mig ett R

ge mig ett I

ge mig ett S

ge mig ett Y

ge mig ett R



Vad blir det?!?! Skitsnyggt!!

2008-05-20 @ 11:39:10
URL: http://neanderthal.blogg.se/
Postat av: carola

du kommer inte ångra dig det var ju hur snyggt som helst :) Kramar

2008-05-20 @ 12:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0