Snart är det klippt!

Kommentarerna och pikarna har varit många. Själv ställer jag mig helt undrande; Ser inte alla samma penntroll som jag gör? Ser inte alla att det hör ihop med en massa bus och tokiga upptåg? Ser inte alla buset som glimmar i ögonen under den långa luggen?
Är jag ensam om att tycka att allt det där håret som står åt alla håll och kanter är Neo i ett nötskal??

Ja det verkar inte bättre, så nu ger vi efter för alla påtryckningar, jag offrar min bild för allmänhetens krav.
Imorgon är det klippt!

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Tjena du det vart ingen vägning idag kom jag på..... ska vi ta det nå annat årtal eller...;)

2008-05-05 @ 18:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0