So far...

...så har dagen varit väldigt lugn må jag säga.
Jag ringde frissan imorse och jag fick komma på en gång. Jag måste ju säga att den här tjejen imponerade på mig, trots missen på ca 2-3 cm... Jätteglad och engagerad, jag fick precis den hjälp jag ville ha... sen ska jag väl kanske låta vara osagt om det var hennes kommentar som fick mig på fall eller inte...:P Igår när jag hade berättat hur jag ville ha håret så frågade jag om hon trodde att jag skulle passa i det, och då svarade hon; Du har ett så snyggt ansikte, så du skulle passa i vad som helst...
Hahahaha... vem faller inte för det?!

Efter att hon hade finslipat klart, så åkte jag hem och druttade omkull mig i sängen, klockan var väl cirkus 10.30... Kl 14.15 befann jag mig fortfarande i sängen... och orkade bara inte kliva upp.
Med en kraftansträngning så masade jag mig iallafall upp och gick ut och hängde tvätten, som legat i maskinen sen igår...ja, jag är slö!
Och, (inte för att jag är förvånad, jag ska ju börja jobba imorgon), det var faktiskt riktigt skönt väder ute.
Så är det någon av er som är ledig imorgon, så kan ni se fram emot en varm och härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0