Sol, varmkorv och ballonger

Några minuter i solen har jag fått, trots sjukt barn. Eller sjukt och sjukt, imorse hade han feber, men nu verkar han vara pigg igen.
Iallafall så är det verkligen hur varmt och skönt som helst idag, men det är väl bäst att man solar med måtta så att man inte bränner sig...har ett hemskt minne från ifjol färskt i minne, när jag var tvungen att gå till jobbet iklädd gris-skär hud...huvva.
Till lunch gjorde jag det enkelt för mig, varmkorv med bröd...och ett glas kall mjölk till är ju så gott! :)

När solen blev för mycket för oss så sökte vi oss in i husets svala vrå, och spelade ballongspelet... och det tär ju på självförtroendet att gång på gång förlora mot en tre-åring! Men vad gör man...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0