Svaga människor

Japp, vi är svaga människor.

Varenda morgon tänker jag; Idag, idag är första dagen på mitt smalare liv, det är idag grunden för beach 2008 ska läggas. Problemet är bara att det börjar bli lite ont om tid... och ett kanske ännu större problem är ju min dåliga karaktär!
Det behövs inte mycket för att jag ska halka dit; åååh, det är ju så härligt och varmt ute, vi skulle ha haft en glass... åååh, jag är så kaffesugen, vi skulle ha haft något gott till kaffet... åååh, det är ju den där bra filmen ikväll, vi skulle ha haft lite godis...

Nån som känner igen sig?!?!

Den här kvällen är inget undantag. Efter många om och men så har vi äntligen kommit till skott och börjat sett Knocked Up, och när vi stängde av den för att natta ungarna, så lurade Markus på mig ett godissug som heter duga, och det slutade ju såklart med att jag skickade iväg honom på Shell, och därifrån kommer han precis nu... så nu är det dags att köra igång filmen igen, och göra en djupdykning i godisskålen...

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skriver under på allt =o)

2008-05-31 @ 23:16:08
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0