The last goodbye

Idag var det så dags...
Jag och Neo gjorde oss klara för att åka in till jobbet för att packa ihop mina saker och säga hej då till alla arbetskamrater.
Jag var lite nervös för hur det skulle kännas i kroppen att åka in på jobbet, men det gick faktiskt bra...om man bortser från att jag tappade fokus ett tag, men det kunde jag leva med.
Kändes jätteskumt att plocka ihop sakerna, rensa mailen och stänga ner för sista gången, och veta det, att när jag går ut genom dörren, så är det för sista gången... det hade jag aldrig tippat för två månader sen.
Men det är som Åsa sa; Det känns inte sorgligt... för vi vet att det inte är sista gången som vi kommer att ses. Och så har ju Åsa redan fått en prövoperiod utan mig nu under sjukskrivningen...och det har ju florerat ett antal mail under den perioden, så jag är inte ett dugg nervös för att förlora henne!
Nä, nu lägger jag den här perioden till handlingarna och ser fram emot mitt nya jobb som börjar på måndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0