Ticks, svårare än man tror att sluta

Folk i min närhet har lagt märke till att jag...ja vad ska man säga...har ett visst...behov. Behovet, ja det har gått så långt att jag nog måste kalla det ett behov, har uppstått pga att  jag har fått en glugg mellan framtänderna. Det är som gjort för att kila fast tungan i den inifrån, och för att det ska funka så måste jag skapa ett vacuum, eller vad jag ska kalla det, vilket då resulterar i att jag allt som oftast sitter och putar med läpparna, fram och tillbaka, och det är ingen vacker syn... Markus har gått så långt som att anse att jag ser sinnessjuk ut... Och med tanke på mitt nya jobb, med den kundkontakt som det innebär, så är det väl kanske inte det bästa intrycket jag kan ge.
Men jag kan verkligen inte sluta... jag försöker med jämna mellanrum, men det slutar alltid med att jag tänker; Äh, skit samma, och så snuttar jag vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0