Tjurskalle

Jag vet inte hur många gånger jag får höra att jag är tjurig, och visst, jag är ju född i oxens tecken och kännetecknet för oxar är väl just att man är...precis...tjurig! Så skyll inte på mig, jag valde inte att bli född just då! ;)

Idag kände jag mig stark och redo att bege mig till Birsta för att dels hitta presenter till Nova, och hinna ta en fika med min kompis Fränna.
Jag var där tidigare än vad vi hade bestämt, så att jag skulle hinna klart mina ärenden innan hon kom.

Presenterna till Nova gick ju på löpande band, och man skulle ju verkligen kunna köpa hur mycket som helst till henne, men ja, av ekonomiska skäl så fick jag ju begränsa mig lite.
När jag var klar så hade jag fortfarande tid på mig, så det blev en sväng för att se om jag kunde hitta något för mina presentkort som jag fick när jag fyllde år.
Och det var ju inte heller några problem! :)
Sen var det då dags för lite fika och uppdatering om vad som hade hänt sedan sist vi sågs. Men mitt i allt skvaller så tappade jag fokus... yrseln infann sig och jag kände tårarna bränna bakom ögonlocken... men de rann inte över idag, så det var ju ett steg i rätt riktning. Men återigen så får jag konstatera att bara för att det känns bra för stunden, så är jag långt ifrån ok.
Men imorgon är en ny dag, mer vila!

Godnatt så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0