Tröttsamt!

Gårdagens klippning känns fortfarande bra... MEN! Hur jag än vände och vred på mig igår, så kunde jag inte komma ifrån att det är ojämnt klippt. *suck* Det är längre på ena sidan... Jag försökte övertala både mig  själv och Markus om att det inte syns, men det funkade inte.
Så idag måste jag ringa och be att få komma dit igen så att de får fixa till det... åååh, jag vill inte!!! Jag vill bara vara hemma idag och göra absolut ingenting...eller på sin höjd slå igång kaffebryggaren om nån skulle dyka förbi helt oanmält...men hur stor är sannolikheten för att det skulle hända?! Alla jobbar ju!
Imorgon är det även dags för mig att infinna mig på jobbet... det är helt klart blandade känslor inför det....
Men det går nog bra! :)

Nu ska jag ringa, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0