Underbara vänner

Ni som känner mig vet att jag inte har många vänner och nu ska ni får höra varför.

Jag har alltid känt att det har  varit viktigare att ha få men nära vänner istället för många och ytliga bekantskaper. Jag tycker att det kostar mer än det smakar att vara överallt och var tjenis med allt och alla. Kanske där mitt sociala handikapp kommer in.
Men ska man gräva djupare i det där, så är det kanske snarare så att anledningen till att jag har få vänner, är att det är väldigt få som faktiskt står ut med mig. Jag kan vara väldigt hård och dömmande när jag anser att nåt är fel, och gör du mig besviken så blir du ganska snabbt varse!
Men till mitt försvar så måste jag ju oxå framhäva mina bra sidor, eller åtminstone hoppas jag att jag uppfattas så... jag vill iallafall tro att jag är en bra vän som bryr sig och alltid ställer upp.
Och som sagt, väldigt ärlig, på gott och ont. Hymlar inte med mina brister och fel, och inte dina heller! ;)

Vågar du vara min vän, så finns jag alltid där för dig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0