Varmt och skönt...

...men det blir ingen stationering i solstolen ändå, Neo är hemma och är sjuk.
Imorse när han kom och ville kramas så kände jag att han var varm, och jorå, mycket riktigt så hade han feber.
Det är väl tur att han är lättsam, han leker så bra själv...

Ikväll är det premiär!!! Äntligen!!!
Ikväll så beger vi oss (jag och Carola) till Kovland, med de rosa pennorna och fika-väskan i högsta hugg, munlädret är smort och tutan är kontrollerad, det är dags för bil-bingo!!!!
Så nu behöver ni inte fundera över var jag kommer att befinna mig varje tisdag, mellan 18-21.30 hela sommaren! :) Jaja, jag misstänker väl att vi får ge vika på nån kväll, bara det inte blir många! :)

Nu ska jag kramas med Neo lite, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0