Vilken natt

Misstanken om en vansinnesnatt infann sig ju redan igår kväll när jag fick veta att Neo somnat för kvällen kl 19, men man hoppas ju såklart in i det längsta att man ska bli motbevisad...men icke.
Kl 04.30 vaknade Neo, satte sig käpprakt upp i sängen och tyckte att jag skulle lyfta på rullgardinen och titta, för han såg nämligen att det var ljust, och ljust är lika med morgon...:(
När jag försökte få honom att förstå att man inte kliver upp den tiden, och absolut inte för att titta på tv, så blev han ju vansinnig...och han blev ju inte gladare när han insåg att jag tänkte ta tempen på honom. Men tempen blev iallafall tagen, och jag kunde konstatera att han fortfarande har feber...38.9...
Efter många om och men så lade han sig iallafall ner igen, och sent omsider så somnade han om....

Allt det här fick ju då följden att Markus och Nova försov sig... M vaknade 07.45, och då sov Nova fortfarande...
Så det blev ju inte direkt något harmoniskt uppvaknande för henne, men jag tror att det gick ganska bra iallafall.

Idag har jag förhoppningen om att få några minuter i solen, men vi får se hur Neo mår.


Ha det så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0