What have I done...

....to deserve this??
Nån gång, nånstans, måste jag ha gjort nåt för att reta vädergudarna!
Mån-fre i flera veckors tid nu, känns det som iallafall, har solen lyst som bara den kan en sån där perfekt vårdag, men idag, torsdag till trots, så har den i och för sig lyst, men med sin frånvaro. Jag blir så j*vla trött!!
Jag hade sett fram emot den här dagen så grymt mycket... få vara ledig, vara ute hela dagen och bara påta på. Nu har vi visserligen varit ute i stort  sett hela dagen ändå, men tänk vad mycket skönare det hade varit att få sätta sig mot husväggen med en kopp kaffe i näven, istället för att behöva krypa ihop på soffan inne på altanen med infravärmen igång.
Men jag kan ju glädja alla er som är ledig imorgon; Jag jobbar, så chansen för fint väder är stoooor!

Arbetsdag imorgon alltså... pest och pina...knappt nå folk på jobbet, och en j*lva massa telefonpass... men det är ju i och för sig bara 4 timmar, sen får man ju kila...med minus på flexen som resultat, men det skiter jag i.

Nä, nu ska jag natta kidsen, och arbeta upp nervositeten inför tatueringen imorgon... det är faktiskt bra att vara nervös... adrenalinet dämpar smärtan...*ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0