Why do they all leave me??

För att återkomma till mitt hår...*suck och stön*
Ja ni vet allt det där med att klippning är känsligt, långt hår hit och dit bla bla...
Jag har gått till samma salong i flera år nu, och för ett tag sen slutade "min" frisörska helt utan förvarning, och jag var helt knäckt! Vem skulle jag nu anförtro mitt hår till??
Med bultande hjärta gick jag dit, till min nya frisörska, och jag kände; Det spelar ingen roll vad hon gör nu, hon kan aldrig mäta sig med "min" frisörska. Men det  gick bra, och jag var jättenöjd. Och lättfotad som jag är, så ändrade jag mig från den ena dagen till den andra! :)
Så nu har ju jag kilat stadigt med min nya ett tag, så därför blev jag lite orolig i kroppen när jag idag bokade en tid, och fann mig inbokad hos en helt ny, hos nån jag aldrig ens sett där förut.
Det där har gnagt i mig hela förmiddagen, så nu ringde jag och "krävde" att få min Sara. Det var då det kom, orden jag fasat för; Sara har slutat....
Neeeeej, inte hon oxå!!!!
Så min tid imorgon kvarstår, hos Maja.... Men det är fel...Maja är 6 år med gluggar i tandraden, inte en frisörska som ska göra något bra med mitt hår när jag väl bestämt mig för att go drastic....

En toppning tack....

Kommentarer
Postat av: malin

åh, sånt där är jobbigt...men du! Tipset:

Gå till Jess. De äger, och de har MASSAGESTOLAR!

Hur gött får det bli?

2008-05-19 @ 20:55:37
URL: http://cordykaye.blogg.se/
Postat av: Angelica

ler Jag tänker ge de en chans iallafall, men jag har Jess som backup! :)

2008-05-19 @ 21:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0