Artikel-städning avslutad

Nu så, nu har jag lusläst alla artiklar jag kunde hitta... och lite intressanta saker hittades.

* Jämtin förväntas återvända till Sverige. Jag är inte förvånad, men däremot är jag glad över det. I love to hate you!

* Det pratas om konflikten mellan Challe och Jonte... gräv djupare än så, tror jag. När det skrivs om konflikten mellan laget och Jonte, ja då tror jag att man är mer på rätt spår. Men det blir väl för mycket Hänt i veckan över kvällstidningarna då...

* Nyförvärvet Bogg... ja, det är både ris och ros, mest ris tyvärr. Men jag väntar med ett utlåtande tills jag har sett honom med egna ögon.

Inser nu att min blogg har förvandlats till en hockey-blogg, och det har väl aldrig varit min mening...
Men what the fuck?! Det händer ju inget annat i mitt liv just nu....:)

                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0