Blä blä och blä

Sen till jobbet igår och hem tidigt... Hade för avsikt att fika tillsammans med de övriga igår, men när lunchrummet fylldes av folk och skratt, så knöt det sig i magen på mig och jag kunde inte förmå mig att gå dit... och det var inte för att jag inte ville, jag kunde bara inte... jag fick panik.
Istället packade jag ihop och begav mig hemöver, och utan att hämta barnen for jag raka vägen hem, ner under täcket med kläderna på...och där låg jag när resten av familjen kom hem.

Sen hade vi tacoskväll med barnen och avslutade kvällen med Idol...(äntligen åkte Lars ut)

Idag har jag varierat mig med gäspningar och klagolåt över värk i magen...
Detta till trots så har vi avverkat en sväng i birsta...farsdag imorgon...

Nu ska jag försöka få iordning lite mat, och förhoppningsvis så är det natten snart.


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja, jag vet inte vad jag ska säga... SKA JAG BEHÖVA SLÄÄÄPA DIG I HÅRET TILL FIKAT ELLER???

2008-11-09 @ 18:53:10
URL: http://hellenakerlund.blogg.se/
Postat av: Carro

Men min kära vän! Känns det fortfarande så illa? Vill inte att du ska känna så!! Bry dig inte om de elaka tanterna! vill ju fika med dig jag som det var förr, snacka skit och ingenting men jag tycker att det var trevligt! Saknar dig där ska du veta! Känns som att det är där man hinner snacka lite skit..;) kramisar!!!

2008-11-10 @ 21:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0