Carola´s 30-års kris

Igår firade vi som sagt var Carola´s 30-års kris.
Och vad roligt jag hade! :)
Supergod mat... ja jag kan nog inte med ord beskriva vad gott jag tyckte att det var!! Vi sjöng, dansade och tävlade, och nu är det bevisat; Jag är störst i mun! :) Om än med aaaaaningens lite fusk...:P Rent spel är inte min grej! :)

Kl 01.30 tog vi förnuftet till fånga och ringde brorsan för transport hemöver, det kommer ju trots allt en dag efteråt oxå, med två barn som inte tar hänsyn till hängiga föräldrar.
Barnen sov hos mamma och pappa, eller jag får kanske säga pappa...mamma var bara hem och gästspelade lite innan hon återvände till jobbet.
Så denna gången så får jag rikta ett stort tack till pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0