Dagen som varit

Imorse var det återigen en sån där morgon då man helst av allt bara skulle vilja vända på sig och somna om, men idag, som alla andra dagar, så pallrade jag mig upp och iväg på jobbet.
Hade ett givande telefonmöte, och sen var det dags att luncha med maken. Vi hade tänkt oss SBK, men eftersom det var fullt där (ja, jag tyckte inte att Markus förslag om att köra ut Jonte, eftersom han ändå ska sticka snart, var nån bra idé) så knatade vi över gatan och gick på O´Learys istället.
Eftermiddagen rusade iväg utan några större problem, och när jag hade jobbat klart så var det dags för min och mammas shoppingrunda.

Nu ska kidsen läggas, sen är det ljudboken som gäller.
Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0