Fjällräven vs fastfood

Imorse efter frukosten packade vi väskan och for till badhuset för att fördriva några timmar tillsammans med barnen. Det var en hel del kändisar där, så tiden rusade snabbt iväg.
Barnen hade som vanligt väldigt roligt, och det är ju fantastiskt skönt att de inte är lika harig för vatten som de var för bara nåt år sen. Nu hoppar de båda utan hämningar rätt ut från trampolinen, och Nova visade med besviken min vad hon tyckte om att högsta trampolinen var avstängd.

Efter badet så åkte vi till birsta för att få i oss lite snabbmat i form av hamburgare från McD.

Nu är vi åter i hemmet, och tvättmaskinen är startad för andra gången idag... Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 18, så ska jag ta och överge familjen och åka till farbror för att se Timrå spöa skiten ur Luleå. (Ja, jag vet, det lär väl knappast hända, men hoppet är det sista som överger en, sägs det ju...)

So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0