I´m back

Puh!
Snacka om intensiva dagar.
Måndag morgon kl 03 vaknade jag med en vansinnig smärta i nacken, vilket gjorde att jag inte hade sovit en minut till när taxin kom och hämtade mig kl 05.30.
09.45 var vi framme vid Gessles hotell Tylösand. Fiint...och vilken utsikt...synd bara att det var fel årstid som sagt.

Efter en dags lyssnande på diverse människor så dök Benny Haag upp för att hålla en föreläsning; Inget är möjligt.
Inspirerande titel?! :)


Nån som känner igen honom? Det gjorde inte jag iallafall. Men tydligen så var han iallafall skådespelare...:) Även polare med Challe Berglund sen de gjort travprogram tillsammans.
Det var en otroligt gripande och svängig föreläsning. Jag pendlade från skratt till tårar på bara någon minut.

Mer orkar jag inte gå in på, men jag summerar det som två otroligt intensiva dagar, och nu är jag ska jag strax hoppa i säng, mycket att göra på jobbet imorgon.

G´natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0