Imorgon fredag...

...full fart mot helgen!

Imorgon ska jag bara in på jobbet och lämna ifrån mig lite fredagsfika till mina arbetskamrater, sen bär det av till Sollefteå med H-E.
Det finns en liten regel bara med fredagsfikat, och det är att det ska vara hembakat... men jag fick veta igår att det var min tur, och eftersom jag varit borta både igår kväll och ikväll, så blidde det inte hembakt... det får duga ändå!

Det ska iallafall bli otroligt skönt med helg...det har varit en jobbig vecka.

Kommentarer
Postat av: Helen

Men du, lugn i bussen nu... Den där regeln med hembakat har slutat att funka för många år sedan. ABSOLUT inget krav! Ditt fika va suveränt supergott - det tyckte vi alla! :)

2008-11-22 @ 08:02:05
URL: http://hellenakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0