Inte bara minut för minut

Nu rusar verkligen livet fram i tusen knyck, det är inte bara minut för minut som går, nu är det dag för dag som passerar i ett kick.  Jag hinner inte med någonting.

Idag följde Nova med en kompis hem från dagis, så när vi slutade jobbet så åkte vi och hämtade Neo för en tripp till birsta. Tanken var att inhandla lite nödvändigheter inför nästa helgs tripp till fjällen, men idag hade till och med jag varit tidsoptimist, så inget blev handlat. Återigen, tiden rusade iväg, och vips var det dags för mig och Neo att åka till hockeyn (jag gjorde ett undantag från min helgsregel, han måste ju få göra nåt roligt han oxå).

Ja matchen då...
Den började riktigt bra, 2-0 efter bara några minuter. Och den ny-komponerade kedjan med Pärssinen, Hynning och Bogg blev ju succé! Hur kul som helst att se!
Juniorerna hade en dålig dag idag och blev till sist bänkade när det drog ihop sig till avgörande...
Efter många om och men så hamnade iallafall slutresultatet på 4-3 och det blev 3 välbehövliga poängll! :)

Imorgon är det äntligen fredag igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0