Lunchdate nr 1

Nu var det längesen vi träffades, så igår tog vi en lunchdate jag och Fränna. Eftersom hon aldrig hade varit på SBK så styrde vi kosan dit.

Raggmunkar, fläsk och lingonsylt...mm... Jag kan tycka att det är vansinne att betala dyra pengar för en sån lunch, men åh vad gott det är! :)

Vi åt och pratade i dryga timmen, sen var det dags att återgå till jobbet. När vi klev upp och skulle gå, så kom Jonte Hedström och ville ta över bordet, och jag övervägde att kommentera hockeyn, men fann det bäst att vara tyst. Jag är inte lika kaxig i verkligheten som jag är bakom datorskärmen...nu tyckte jag mest bara synd om honom, tänk dig själv om folk stod och skrek åt dig på din arbetsplats...

-" Fan Angelica, vad håller du på med? Jävla sopa! Gör skäl för din lön nån gång för helvete!!"

Ja du, inte skulle jag komma tillbaka dagen efter...


Kommentarer
Postat av: Linda T

haha, det skulle du gjort.



Hoppas allt är bra med dig och övriga familjen!



kram

2008-11-05 @ 19:54:28
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0